Fri frakt & fria returer

Vid order över 1500 SEK!

Upplev

2012: Ny succé

2012: Ny succé

2012 kom Norrbottens Kuriren på besök till Sattajärvi. Det resulterade i ett reportage om Emma Kero och hur hon vågade gasa istället för att bromsa när det gick tungt för företaget och generationsskiftet kom. Hon ville attrahera en ung, modemedveten målgrupp med hjärta för naturliga och svensktillverkade material. Keros kom därför att satsa på produktutveckling och marknadsföring. Stort fokus lades på sociala medier, bloggare och ambassadörer, vilket kom att ge utdelning.

Vegetabilgarvat renskinn

Renskinn från Kero Leather AB är garvade vegetabiliskt med garvämnen...
Läs mer

Andra generationen

1976 lämnade Yrjö över företaget till de sju...
Läs mer

Vill du bli ambassadör?

Vårt anrika varumärke grundades 1929 av Yrjö Kero....
Läs mer